-
Modificări în procesul primirii petițiilor din partea cetățenilor
02.03.2020 1804 AccesăriStimați petiționari, Vă aducem la cunoștință că începând cu data de 01.04.2019, a intrat în vigoare Codul administrativ al Republicii Moldova, ca urmare au fost abrogate mai multe acte normative, printre care și Legea nr. 190 /1994 cu privire la petiționare.
Astfel, ținem să Vă informăm că conform prevederilor art. 75 al Codului administrativ, petiţia conţine următoarele elemente:
a) numele şi prenumele sau denumirea petiţionarului;
b) domiciliul sau sediul petiţionarului şi adresa de poştă electronică dacă se solicită răspuns pe această cale;
c) denumirea autorităţii publice;
d) obiectul petiţiei şi motivarea acesteia;
e) semnătura petiţionarului ori a reprezentantului său legal sau împuternicit, iar în cazul petiţiei transmise în formă electronică – semnătura electronică.
Petiţia este însoţită, după caz, de documentul confirmativ al reprezentantului legal sau de procura reprezentantului împuternicit, de documente sau dovezi prevăzute de reglementările legale în vigoare sau considerate utile de către petiţionar pentru susţinerea petiţiei sale.
Prin urmare, vă comunicăm că scrisorile și petițiile adresate Agenției pentru Supraveghere Tehnică, care nu vor corespunde condițiilor menționate supra, nu vor fi înregistrate și examinate.